Friday, January 9, 2009

freeee time @ D office!

wahaha...hari ni kami selaku pengdesign sgtt la freee......sebab job xde yg masuk lagi...hurmm...jadi taktau nak buat ape...nak bertenet...dah beratusss blog or web dah bace...buat keje2 amal such as kemas2..susun2 dah buat dahhh....rajinnn kiteorg..wahaha... dah la sejok tahap gaban...uhhuuu...

tetibe one of anak bos dtg dept kami...dia beli sesuatu yg best...jeng jeng jeng....aku n my senior designer..si diela...pon ape lagik mule la dtg idea nak buat itu ini...

taraaa.....
ini la hasilnyaaa....

tu tmpt duduk aku...dia beli payung tu kat ikea...(kan letak kat katil sebenarnya) ....letak kt situ lak kejadahnyaaa...wahahaha....tujuan nya konon taknak kasik aircon kena direct pada aku yg lemah dgn kesejukkan melampau..wahahah.....so si diela lak tetibe g print binatang2 tersebut dan melekatkan nya disitu...nak wat concept jungle2 gituu...awwww...hehehe....monyet melambangkan aku...ladybug tu diela(sebab dia dah ade baby, dia letak baby dia sekali)....

ni kire ok la ni table aku..sebab diela dah kemaskan....kalo takkk...lagi huduhhh...wakakaka.... bukan aku yg wat sepah..org lain.. :P
sejak ade payung tuu...aku rase sgt romantikk...hahahahaha...poyooosss abess!

p/s: aku bagaikan sang semut yg cumell berteduhh di bawah daun-daunan nan ijauu....walaweyyy...ayatttt....hahaha!

1 comment:

Unknown said...

keje designer ni mesti tangan tak reti diam kan... tapi yg monyet tu suka! comel