Tuesday, March 24, 2009

aku tak faham!

bangun pagi je mood aku happy...bgn2 je nampak muka suami tersayang.....ujan renyai2...hurm...buat simple breakfast...salam dan gerak g kerja...pagi2 masuk ON pc je....ada hal lak....pepagi dah ada hal pasal kerja yang tahun lepas aku buat....salah aku ke?
angin baran aku terus naik sampai kepala.....nk marah.....tapi aku yakin..bukan salah aku pon....aku cuba mencari bukti....dan yes!! aku dah jumpa...mmg ternyata aku tak bersalah....tapi disebabkan itu nama aku 'naik' satu kilang kang....realiti manusia...siapa yg berada dibawah senang saja untuk ditindas....dan aku..mmg sedang berada dibawah pon....bukan setakat senang ditindas malah senang aje utk dilenyek atau dipijak2 sesuka hati mereka...apakan daya.... walaupon setiap pagi...setiap design yang aku buat dtg dari hati naluri ku yg ikhlas....utk mencari rezeki....mungkin ramai diluar sana pon menghadapi masalah yg sama....apa yang boleh dibuat....marah dalam hati...hihihi....

p/s: aku dah dapat bukti yang aku tak salah.....susah nk bersihkan nama setelah ditindas walaupon bukan salah sendiri.....aduhaiiii....dunia...duniaaa....

P/s lagi : aku mmg happy go lucky....tetapi bukan setiap hari ada pelangi ye tak.....kadangkala ujan dan guruh jugak....terima kasih pada kawan2 sepejabat yang memahami...

1 comment:

Anonymous said...

sabar ye syg..i always support you..
that is reality...take that as a challenge...