Tuesday, July 14, 2009

Red Vs Black






benda ni last month...but baru nk update bcoz picture sume dlm camera malas nk transfer....biasa la pembawakkan ni slalu jer malassss... heee....

so hari ahad tu my aunt bisik2 kat kiteorg nk buat surprise birthday party utk my uncle... sweeeettt kannn.... even dah berpuloh2 tahun kawin, cucu dah berderet2.... still ade surprise2 ni.... skeee.... so theme yg dorang bgtahu is red vs black.... bertempat di rumah my cousin kiteorg dtg berpakaian mengikut tema.... prepare utk party tu.... my cik mok mmg teruja sebab ada kambing bakarrrr.... fav. dia tu...


sesi menunggu 'target' - see mengikut theme kannn..... hehe....
cik mok yg bertungkusss lumusss menghidupkan api utk membakar en.kambing.

bergambar dgn saudara mara.... eh, jgn kata aku xikut theme tau...walau baju aku putih suar aku hitam ape....aku bwk cardigan, tp yelah...hormon kan panas....

haaa...xcaya....kan aku dah ckp aku ikut theme.....tu merah tu....hihihi....

Then ayah nal pon sampai....dia mcm terkejut la sebab semua pon ada kat situ...
dia senyum lebarrr....ihhihi...
happy birthday ayah nal...



kek yg sungguh creative...ada gmbr ayah nal kat atas kek tu.... ayah nal ni my mother only brother.... yg kenit keliling dia tu sume pangkat cucu2 dia....

3 anak dara yg kecoh....mulut masing2 macam org tua.... tp tu yg aku suka layan tu... sebab gerammm....


apa2 pon kami semua happy dapat makan....dapat berkumpul2....dan beramah2..... main2....gosip2....hehehe....
dan yg paling gembira mesti la kanak2.... bila dah berkumpul....rumah mcm playground.
heeee...

p/s: family is everything. Aku pon dalam usaha membentuk family aku sendiri. xsabar nk hidup bertiga.

No comments: