Wednesday, September 30, 2009

Raya 2009 - part 2

Raya ke-3...
balik kampung sebelah ayah kt endau rompin... mmg jarang balik ke sini...
ari tu lepas kawin ade gak balik sini....
kadang rasa tenang kalau tgk keadaan kampung.....tp itu la..perjalanan dari selangor ke sini buat pinggang aku krem 2-3 kali.... dalam keadaan sekarang ni aku kurang selesa dgn perjalanan jauh.
tp demi hari raya , atok dan saudara jauh nun disana....kami balik....



umah atok...since dulu xpernah diubah. sentimental value ni.

Dalam pada itu...balik beraya...selain dari kerja makan ketupat rendang.....aku teringin nk ikut sepupu2 utk pergi ke laut berhampiran utk memukat ikan.... mmg org kate pantang jgn memukat. tp aku sekadar ikut utk melihat sahaja.....


dan selain dari melihat....bergambar.... heeee....


si adik n kakak yg over.

Malam tu....kami makan ikan bakar segar dari laut.... dan aku yg semestinya suke makan ikan, tersenyum kekenyangan.....

No comments: