Monday, November 2, 2009

Shopping = Tired

haha....selama ni aku lah ratu shopping sedunia.... mane2 shopping komplek yang aku jajah...siap boleh hafal kedudukkan kedai kt dalam lagi....kawan2 xpayah tgk map (directory) utk kekedai tujuan...tnya je aku...sure smp ke destinasi...hahahhaa...

lepas kawin..mangsa seterusnya mesti la cik mok....yg terPAKSa dgn tak rela mengekor aku dari satu tempat ke satu tempat....walau dia dok bebel dan buat muka busuk...aku tetap gagah perkasa melangkah.... demi mendapat kepuasan hakiki....cewahhh.... dan lepas cik mok resign aku tetap teruskan usaha murni aku even berseorangan...heee....tp dengan izin suami ye...

but then....bila aku dah membuyung or dalam bahasa inggerisnya pregnant... cik mok menarik nafas lega...konon hormon aku akan berubah...di awal kandungan (mase selim lagi) aku tetap cergas....tp bila dah cecah 30 mggu berjalan...aku yg surrender awl.... baru setgh jam jalan.... aku dah cari kerusi nk duduk.... eh..berat sgt ke aku....haha...

pict from :babycenter.com

...yeee..baby semakin besar..maknye semakin besar....lemak tepu semakin byk....xde nk pilih2 sgt...rembat ape yg ade je la...

hasil rembatan....
ngeeee....

1 comment:

m@Ri@ said...

maria mmg bukan kaki jalan..skrg bila preggy lagi la..jalan br 10 min dah cari tempat duduk..haha..tp terpaksa gak kuar sbb nak beli brg baby..so tiap kali kuar beli sikit..kdg2 rembat je tnp pk mahal murah sbb tak larat nak jalan jauh..huhu..