Wednesday, May 5, 2010

"SweetBonda.Com 1st Giveaway.."

'sticky post until 5 Mei 2010 '

saja2 nak masuk mane tahu ade rezeki menang...kalau tak menang pon.....masa anda dah terisi dengan membaca entry ku ini... hahaha.....



"Saya adalah Sweet Bonda kerana...cukup 'rocks' membenarkan anak kecil saya memakai jeans lusuh seawal umur 4bulan.....dan saya sentiasa membuka breastaurant saya bila2 masa sahaja dan dimana sahaja untuk anak saya a'uf mikail yang cumel itu.....*sengih*.....saya juga sweet sebab saya akan pam susu setiap hari di ofis dengan wajah sedang senyum2 untuk melancarkan pengeluaran susu saya dan sanggup bekejar-kejaran membawa kereta ala2 seorang drifter terhebat waktu lunch utk menyusukan anak saya dirumah.... saya cuba untuk sentiasa jadi seorang bonda yang happy supaya anak saya juga seorang yang happy. :) dan saya akan jadi lebih sweet jika puan sweetbonda.com menghadiahkan saya dengan pam susu yang cumel itu sebagai assistant untuk mengurangkan beban dalam menguruskan breastaurant saya. *kelip* *kelip*. hehe.....




hehehe.....sekian terima kasih daun keladi.



No comments: