Wednesday, May 12, 2010

Tag dari alynnz

hehe...selamat pagi malaysia...cecececeee..... hari ni aku nak jawab tag dari cik puan alynnz pasal beg....smlm baik keje kemas2 beg....tetiba rasa nak amik gambar lah pulak..... hehe.... walaupun bukannye ade barang best pon dlm beg...but i show it to u lahhh...... hehe....


actually aku ade lah 2-3beg but this one is my fav..... tah aku ni xreti sgt beli2 beg feminin nih.... kalau ade pon sume ibu aku yang pilihkan...hahaha...serius wei...aku suka beg gaya2 cam ni.... cuma kalau aku pakai bwk g kenduri dengan baju kurung...menjerit ibu aku.....hahaha..... usia beg ni dah hampir 3tahun aku beli mase memula kerja dulu...masa anak dara tawww...... hehe

okeh...ni plak dalam dia....siap labelkan lagik....

A - buku catatan untuk tulis ape-kejadah yang aku nk catat....schedule ke...ape nak beli ke.....perancangan kewangan ke...hehe..... kira ni buku amat penting la dalam urusan harian aku...cecewaaahhh.....

B - owh that's is thumb-drive aku....ade 3 disitu....256MB, 2G dan terbaru warna biru tu 8G...dihadiahkan oleh cik mok penggemar gadget.... ni pon antara brng berharga dan penting yang amat kusayang....kira kemana saje lah aku bawak menatang tu..... ade macam2 personal things kt dalam....

C - ehh..apekah itu....sebenarnya tu benda termasuk dlm beg secara tak sengaja...auf punya wrist rattle. hehe...dah alang2 aku bwk je utk peneman aku sebab ade bau2 auf disitu..... bila rindu leh cium. hehe. jiwang!

D - Sudu&garfu plastic....kate keje kilang plastik...haha... tu adalah utk keselamatan ketika ingin menikmati makanan dalam keadaan tergesa2...seperti dalam kereta tetiba takde sudu , atau dimana2 saja....

E - kipas lipat....dapat dari kenduri kawin sape tah tak ingat...utk emergency ketika peluh menitik2...hehe....

F - owh...itu wallet aku...aku dah tak pakai jenis wallet ade slot2 tu....selambe aku pakai yang mcm gini...mudah dan praktikal..... itu pon ibu aku yang belikan... tah aku rasa senang...masuk kad2 penting , ic...lesen tu je la....yang best leh letak syiling bebyk....

G - Hand phone zaman tok kaduk aku..... dah kat 5-6 taun kottt phone aku ni.... gile tahannnn.... byk kali jatuh maintain gitu jeee..... benda yang paling berbaloi2 aku beli...puas pakai..... walaupon xde 3G...atau GPRS ke..... ia tetap idaman hatiku...tpppp....ade niat nak suruh cik mok beli yang lain ...hohoho....kan ayah kan....kannnn.....kannnn........ :D

ade lagi 2 benda tak de dlm gmbr yang dah kuarkan ....satu my manual brestpam dan camera yang digunakan untuk mengambil gambar2 diatas.... hehe...

ok sekian terima kasih atas tag ini...

kalau boleh nak tag :
1) Along
2) Kak Ateh
3) Nur
4) Dalie
5) Hannah
6) Maria

if u all free buatlah...nk kepochi jugak...haha....if bz its okay bebeh

4 comments:

aLyNnZ said...

thanks coz sudi jwb tag alynn..yaya jenis yg setia gak pd sesuatu brg yerr..bnyk brg yg didalam simpanan yaya berusia lebih dr setahun..benda yg plg alynn suke hand rattle auf kiut..

little miss kechik said...

bakal.. bakal... but i dunno how to put a,b,c.. bagai.. how? heheheh!

nur_eimi said...

nanti nur jawab yek...

along said...

orite.. will do it this weekend..