Monday, November 22, 2010

01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

*gambar sorang2 tak ada yang latest T_T*
1) Panggilan 'bonda' yang aku suruh Auf panggil tu aku dapat masa mengandungkan dia , dalam cerita indon ape tah nama dia... anak dia panggil mak dia... 'bundaaa' ... hehehe


2) Aku lebih suka drive kereta manual dari kereta auto...sebab rasa macam susah nak gerak je kereta auto ni .... (poyo berlagak power...wakaka) dan sekarang tgh menggunakan kereta auto!


3) Semua handphone yang sedang & pernah aku pakai adalah TIDAK menggunakan duit aku sendiri.... wakaka.


4) Aku suka minum air lain sikit dari biasa... cth: Air tin buah naga. @______@


5) Hanya sekali aku pakai high heel , itu pon masa kawin dulu sebab terpaksa lepas kena bebel... dah siap plan time sanding nak pakai converse hitam aku....(opismate lama aku tau la hal ni).... 


6) Aku suka kerja aku sekarang walaupon gaji ciput. Dan kalau aku berenti sekalipun, mungkin aku akan berada dalam line yang sama.


7) Mase belajar kat politeknik dulu kawan2 panggil aku "yayot" instead of 'yaya' padahal aku tak boyot pon time tuh... T__T


8) Berat paling ringgan yg pernah aku cecah adalah 48kg dengan ketinggian 165cm ni, rasa macam sekeping kertas tengah melayang2 di tiup angin.... (jangan tanya berat paling max pernah aku capai ek) wakaka.


9) Aku dan adik aku pernah terbakar kening, rambut dan bulu mata masa umur 4-5tahun sebab adik aku bakar lighter pastu meletup...... agak2 dulu bulu mate aku panjang kot macam Auf... (statement taknak kalah tuu..hihi)


10) Aku tak pernah ada jam jarum...dari dulu lagi aku pakai&suka jam digital.... sebab aku rasa macam lambat je nak baca kalau jam tu jarum.


11) Aku seorang pesakit Asma..... dan kehulu kehilir aku bawak pam dalam beg.


12) Suka warna purple dan black. Tapi tema kawin aku pilih white... entah la kenapa.


13) Nama sebenar aku Dahlia. iye, aku seorang bunga... T_T @;-------


14) dan aku juga suka dengar lagu eminem....


15) Sekian terima kasih. hahaha!




no. 11 dan kebawah semua tu dah start malas nak fikir..... wakaka.




:)

7 comments:

Ann said...

aku seorang bunga?


hihi.


statement ni paling tak tahan. tp apa pun, nama Dahlis is sweet okey. suka sangat.

Ann said...

opsss. typing error lah yaya. Dahlia okey, Dahlia. Bukan Dahlis.


:p

Daleela said...

Miss my yaya..

1. Yaya adalah seorang yang bapak gila kreatif, suka buat kad dan memang pandai design.

2. Yaya seorang talkative, she just cant stop talking. If she do so, it's bored.

3. Yaya time belajar dulu, mata dia xleh tahan sampai jam 10 p.m. Bila jam 10 p.m. dia pasti akan terkuyu2.


Di persilakan Dahlia dari 3 Dahlia.. hahahhaha

lylieiqmal said...

ya...sekian terima kasih bkn fakta okey.....hihihi...

m@Ri@ said...

br tau awk tinggi gak dr sy..;)
no 15 tu kire fakta ke..hehe..

yaya+frdz+auf said...

Ann : hahaha..... klasik oo nama dahlia... :P

dalee: weh, skrang aku dah hebat sikit...atleast aku leh tahan mate sampai 10.30.... hohoho

lylie: bukan eh? hahahahahha....

maria: saya dah tak tau nak tulih ape tu... hehe

KAK RAINBOW said...

unik nama yaya