Monday, March 28, 2011

Kad pengenalan

Sebelum Mykad, kita semua memakai kad pengenalan jenis plastik yg laminated tu kan. Ha , yang tu la. Masa amik gambar untuk kad pengenalan tu masa tu kita darjah 6. Muka masa tu  innocent gila lah.

Gambar aku dalam kad pengenalan tu adalah sekeping gambar bertudung ayu , dengan muka separa senyum. Ok, masa tu aku bertudung sebab ibu aku yg suruh, dia kata biar gambar ic bertudung supaya satu hari nanti kamu tengok balik gambar ni dan kamu akan benar2 bertudung. :)

Dan kalau korang nak tahu, aku ada simpan lagi cebisan kad pengenalan dulu tu. Sebabnya , aku sayang gambar innocent aku tu. Masa buat kad pengenalan baru, aku siap2 cakap dengan  kakak kat kaunter tu. boleh ke aku nak simpan cebisan tu, dan kemudian dia pon bagi. :) 

*kat bawah dagu tu bukan tahi lalat tau, itu kesan stapler T_T*

tapi cebisan je la, separuh lagi dia kena mansuhkan. Tapi kesimpulannya, kalau dulu aku tak mintak sure aku menyesal sebabnya satu , aku takde gambar yang ni lagi sebagai simpanan dan kedua, aku kagum dulu kulit mulus gila. muahahaha.


Korang ada simpan tak?



:)

14 comments:

nanonano said...

ehhh? mane yer??
hahah comel gilo
tp awat cm lain sgt yaya dlu ngn skrg??
xde iras lsg??

afni+hafiz=dani said...

afni pulak benci dgn ic yang baru ni. sebab ic baru ni ada tambahan taik lalat yg buat muka afni macam mak joyah =(

KAK RAINBOW said...

boleh lagi yaya simpan? haha daku punya dah ke mana tah. eh lainnya muka

yaya+frdz+auf said...

nano: hahaha...kata time ni anak dara..sekarang mak dara. haha

afni: afni, awak buat2 hilang, pastu apply baru. :)

nurul: aah... dah lama dah simpan. lainkan. :)

Unknown said...

ada..ada
siap tak potong2 lagi
sebab ilang, buat baru
sekali jumpa balik
nak buat entry mcm yaya la
boleh?

lylieiqmal said...

hihihih..klaka la ya....lylie x de simpan pn cebisan tu.....tp siap fotostat nk simpan..pn klaka juga...

tp x de rupe yaya sgt kn...mkin besar mkin jelita...hihihih

sharEna said...

yaya, kite pon ada simpan =D

rambut panjang lepas bahu. mula baru lepas nangis sbb kena marah dgn abah sbb lambat bersiap...hahahha

muke darjah 6 yg poyo =p

tp kite punye cuma ada potong kt hujung kad jer. xlah smpi separuh cam yaya =B

syarina azreen said...

hahaha..hehe

ada simpan..samela..orang jpn gunting utk mansuhkan..tp lupa plak katne letak benda ni..huhu

@ MaMa ALyA @ said...

wahh...yaya simpan lagi...tetiba macam nak pi crik balik ic lama tu..dah pasti takde..huu..entah mana letaknya....

abah dan mak haqq said...

tak simpan pun..
tapi masa IC yang lama ni..
kid tak pakai tudung..
sebab nak tunjukkan kita ni ada telinga..
boleh gituh?! :P

little miss kechik said...

tak simpannnn..orang tu tak kata pun leh simpan sekerat..!!?? uwaaaa!! muka innocent gile la i/c tu.. and i dun think i even have a xerox copy of it! dang!

m@Ri@ said...

rs mcm takdak..huhu..tp gamba yg guna kat ic tu adalah..haha..muka budak2 gila..haha..

yaya+frdz+auf said...

dayu:buatlah entry, leh tgk muka dayu lak.

lylie:haha. muka budak2

sha: simpan..kenangan tu.

syarina:carik balikk...nak tengokkk

mama alya: carik la. hehe

mak haqq: hahaha... mestila ada telinga

kak ateh: haha..kalau ada sure orang suruh lu upload beb. haha

maria: darjah 6 nih.

misha.w said...

Sha punye dh buang mana tah. Tp smpi skrg bole terbygkan gmbr innocent ku pula.. Tp ni btol ke yaya? Mcm lainnn je..