Friday, March 4, 2011

Satu ketika dulu



Sehari dua ni aku macam agak sedih kot. Sebabnya, aku rasa macam diri aku selalu dipinggirkan dalam sesuatu hal. Rasa manusia tak adil. Rasa nak lari jauh2. Rasa terkilan telan air liur. Siapalah aku nak menentukan kedudukan dan darjat aku sendiri kan. Hati dan perasaan bukan siapa yang tahu pun.Siapalah aku.


Orang takkan faham sebab tak berada ditempat kita. Dan kita juga tak berada ditempatnya. Apa yang boleh aku buat yelah, munasabah diri. Cuba keluar dari kotak selesa. Upgrade diri.
Ruang yang baru mungkin. :)


Aku redho, setiap yang terjadi mesti ada hikmahnya. Mungkin sinar menanti kemudian nanti.

Alhamdullilah.....

Serius, aku redho.


p/s;tajuk takde kena mengena. haha

:)

3 comments:

khemy said...

Grandfather clock tu ada lagi tak?

m@Ri@ said...

wah awak ke?mcm lain je...em sabar ek yaya...semoga awak kembali tenang dan brsemangat..go go yaya!!

p/s:nasihat org terror..diri sendiri pn dah pudar semangat..hoho..

afni+hafiz=dani said...

wuuu yaya xmo sedey2 =)