Thursday, August 11, 2011

Gila tak??

Tetiba tengah sebuk save file sebab nak balik cepat sempena bulan puasa, kawan karib ai si mummydalie tanya aku :


" wehh....ni http://yayafrdz-mylifechapter.blogspot.com/ ni blog kau kan?"

" aah...kenapa"

"yang ni http://yayafrdz-mylifechapter.blogpot.com/ pulak?"

lepas aku click je link tu, serius meremang bulu roma aku sebab blog tu adalah pasal bible. Serius aku terkejut wehhhhh. Dah le nama aku kat atas tu haa.... terkejut berukkk jugaklah. Tp maintain cool dan siasat.

Sekali pandang macam sama kan. Sekali tengok bezanya cuma pada tajuknya. itu pun hilang satu huruf saje dari blogspot kepada blogpot

(right click untuk tumbesaran)

Gila kannn??? dan bukan aku sorang je tau. cube korang try kt blog korang . ubah blogspot tu kepada blogpot dan hasilnya ia tetap dilink ke situ. mengapakahhh?? Apakah ade maksud disebalik perkataan blogpot tuuu.

Kaum ni ada je cara dia nak mengsesatkan orang lain.


:(

4 comments:

m@Ri@ said...

dah try gk td..gila kan..hampeh betui..abis nak tukar domain ape ni..huhu

xeea said...

takutnyeeeeee!

selamba ah beli domain sendiri.

Unknown said...

semalam bila dihebahkan kat Uhuwah blogger.. terkejut giler
mcm2 agenda..
tak penah berputus asa

Nur Ali said...

oh yang ni memang dah lama dah orang heboh.

kalau terbalikkan p and s dekat blogspot pun dapat benda yg sama.

xxxxx.blogspot.com tukar jadi xxxxx.blogpsot.com