Tuesday, February 14, 2012

Time limitation

Sejak dua menjak ni , memang dah jarang aku update blog. Bukak cek pon apetah lagi. Even nak jenguk blog kawan2 pon dah tak macam dulu. serba kekurangan masa.

Kerja di office makin mencabar, dari sehari ke sehari bebanan pikulan bahu makin sarat. Sampai tak tertanggung rasanya. Balik kerja uruskan hal lain, kain baju , anak dan part time bisnes. Ya! aku yang pilih jalan tu kan, so tak sepatutnya aku merungut. Ni bukan merungut hoi! ni luahan perasaan. Haha.

Kadang kala aku rasa nak muntah. Rasa nak muntah sebab penat. Overload.T_T

Mision target aku sebab aku nak beli rumah! rumah ok rumah! modal bukan setakat 2-3 hengget. Main puluh ribu kot. Untuk pekerja kuli bawahan macam aku dengan gaji tak seberapa ni. Makan tahun jugak lah nak kumpul beli rumah. Dan untuk keselesaan anak-anak aku jugak. Niat aku takde lain. Bukan nak bermewah-mewah sangat. Asalkan aku dapat tolong suami sudah. lega hati aku.

Dan disebabkan itulah jawapan untuk orang yang bertanya kenapa aku kerja bagai nak gila buat susah badan aku aje kan. Sebab aku tolong laki aku! ok dah.
syuhh...syuhhh...pegi main jauh2. 


:P

4 comments:

Unknown said...

sama lah kita ya. tambahan pula tgh sambung study ni.. adoi la. tapi kena reda

KAK RAINBOW said...

samalah nak beli rumah tp nak kumpul duit tu makan tahun kot. tapi amai kata boleh guna wang pendahuluan guna kwsp tak tak tahu caranya mcm mana

Unknown said...

samala wak..ni byk skit ms sbb biz slow dah..huhu..

phat_lee said...

tu la pasal...walaupun sekarang ni aku tinggal kat rumah pusaka arwah parents wife aku, but still, aku nak beli rumah...

tgk area kajang and bangi, downpayment paling murah RM30k... kalau boleh, aku nak cari corner lot...hehehehe...

insyaAllah...